Javie
Moderator
Dołączył: 06 Sty 2006 Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:01, 13 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
skylinegtr napisał: | Jestem takiego sameo zdania jak Camil. Cały wydech trzeba najpierw obliczyc , grubosc scianki kolektora , srednice rury przy wyjsciu z silnika itp. Nienawidze tanich wydechó typu km turbo czy jak on tam. Według mnie nie powinni ich produkowac |
Jak ludzie chcą mieć badziew w aucie to kupują coś takiego
Gdzieś czytałem, jak w jakimś aucie z turbo (nie podali jakim) montowali wydech od turbosprężarki do końca. Zamiast seryjnego kata wstawili sportowy, potem 3" kwasówka do ostatniego (jedynego) tłumika (chyba Sebringa). Przyrost mocy był odczuwalny w codziennej jeździe (nie zhamowali auta), a taki wydech wcale nie był bardzo głośny (głośniejszy niż w serii, ale bez przesady). Więc wydaje mi sie (chyba słusznie), że dając sportowy katalizator można się pozbyć środkowego tłumika, bo katalizator sam w sobie jest świetnym tłumikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|